Brandy punkter der dækker branding, strategi, design, naming og reklame

METHOD & DNA


Hos Brandy udmærker en brand definition sig ved at udkomme i et operationelt format. Vi arbejder udfra vores egen metode, der er udviklet gennem best practice erfaring fra interne og internationale semiotiske studier, afdækning af sociologiske adfærdsbaner og kortlægning af indkøbsmønstre.


Vores system adskiller sig, ved at konvertere de strategiske retningspile til et værktøj der kan bruges her og nu. Nemlig en Brandbook. Kontakt os og hør mere om tilblivelsen af et strategisk konsistent og uangribeligt udgangspunkt for Brandets kommunikation.

ANALYSE
Gennem sine egne analyse-metoder hjælper Brandy Brands med at afdække hvilke faktorer der driver salget i netop deres marked. Brandy har været ansvarlige for større strategiske analyser inden for følgende kategorier:

  • Biler
  • Erhvervsbiler
  • Entreprenørmaskiner
  • Dagligvarer
  • Smykker
  • Forlagsvirksomhed
  • Erhvervsmøbler
  • Sko
  • Radiatorer og kodesatorer
  • Professionel fodbold
  • Professionel håndbold
  • Professionel ishockey
  • Trav og Galop
  • Professionel golf
  • Motorsport
  • Hosting
  • Hardware
  • Telemarketing
  • Rekruttering
  • Charterrejser
  • Skiferier

DNA - man er nemmere at kende, hvis man kender sig selv
Hele Brandys filosofi bygger på troen om, at et Brand der er udstyret med et begavet DNA har en bedre mulighed for at klare sig i den kommercielle virkelighed.




Hos Brandy definere vi et Brands DNA, og udgiver det ind i en brandbook, så det bliver nemt at kommunikere og arbejde med blandt alle stakeholders.

For hvis man som Brand, ikke umiddelbart kan redegøre for sit DNA, så mangler man det sikre fundament, som alt Brandets kommunikationen bør bygges på.

Vores system adskiller sig, ved at konvertere de strategiske retningspile til et værktøj der kan bruges her og nu. Nemlig en Brandbook. Kontakt os og hør mere om tilblivelsen af et strategisk konsistent og uangribeligt udgangspunkt for Brandets kommunikation.